Завантаження ...

Поради & FAQ

Нижче ми підготували вам корисну інформацію.

Способи уникнути дорогого відновлення даних

Створюйте резервні копії файлів, щоб уникнути дорогого відновлення даних. Щороку багато людей і підприємства Брісбена втрачають важливі файли в результаті виходу з ладу жорсткого диска. Ці файли містять фотографії,…

Детальніше

Найкраще антивірусне програмне забезпечення для ПК, Windows і Mac – з точки зору комп’ютерних техніків

Найкраще антивірусне програмне забезпечення для ПК. Точка зору комп’ютерних техніків. Ми перевірили та порівняли найкраще антивірусне програмне забезпечення для ПК та Mac в Австралії.

Детальніше

Методи відновлення даних з жорсткого диска

Отже, які є методи відновлення даних для підприємств Брісбена? Нижче в цій статті Computer Fixperts, яка займається відновленням даних у Брісбені, описує багато доступних методів відновлення даних…

Детальніше

часті питання

У якому комплекті здавати техніку для ремонту?

Ноутбук бажано залишити разом із зарядним пристроєм, у сумці. Планшети та телефони - Краще здавати в ремонт без сім-карт і карт пам'яті. Системний блок - приносите так, без моніторів і периферійних пристроїв.

Чи буде квитанція про прийом?

Звісно! Договір про прийом виробу в ремонт — основний документ, на якому викладено всі умови та гарантії послуг.

Чи є поруч паркування?

Є, прямо перед входом до нашої будівлі.

Чи можна викликати майстра додому?

На жаль, ми не відправляємо майстрів додому.

Кур'єра можете надіслати, щоб забрав техніку і після ремонту привіз назад?

Доставку та її вартість можна погодити заздалегідь з кур'єрською агенцією.

Чи потрібно перед здаванням у ремонт витирати пристрій?

Робити це не обов'язково, однак майстер буде радий попрацювати над блискучим пристроєм ☺

Чи не переплутають мої комплектуючі, заряджання, акумулятор, пам'ять чи диск?

Ми ретельно записуємо комплектацію та маркуємо все, що приносять разом із несправною технікою. Ваші сумки, зарядні пристрої, мишки, чохли та інші речі будуть помічені, і в жодному разі не загубляться. Це також стосується всього, що встановлено всередині вашої техніки. Для впевненості, можете зробити кілька фото перед здаванням у ремонт.

Чи можу я бути при ремонті?

У деяких випадках ви зможете бути присутнім у майстерні під час ремонту вашої техніки. Погодьте це заздалегідь, зателефонувавши нам.

А може статися так, що мій пристрій після діагностики взагалі перестане вмикатися?

Такий результат малоймовірний, але статися все ж таки може. Це трапляється лише тоді, коли до нас надходить сильно пошкоджена техніка у фізичному чи електричному плані (несправні чіпи, мости тощо).

Зовнішній вигляд під час розбирання не постраждає?

Майстер зробить все, щоб при маніпуляціях із вашою технікою на ній не залишилося слідів розтину. Ми цінуємо довіру клієнтів, і докладемо всіх зусиль, щоб ви були задоволені результатами нашої праці. Іноді, уникнути подряпин просто неможливо, зважаючи на пластик, який при найменшому навантаженні може тріснути. Іноді летять клямки, але це рідко. Бувають такі пристрої, які при розборі проблематично зібрати назад.

Чи є у нас досвід у ремонті різного ступеня складності?

Наші майстри – професіонали своєї справи. Будьте впевнені, що ваш пристрій опиниться в надійних руках.

Як довго будуть лагодити мою техніку?

Залежно від складності ремонту час буде різним. Складні у розбиранні та ремонті замовлення виконуються довше. У деяких випадках потрібно замовляти деталі, доставка яких займе кілька днів.

У вихідні працюємо?

Так! Ремонт провадиться 7 днів на тиждень.

Чи не пропадуть файли після ремонту?

Якщо ви принесли нам пристрій з робочою пам'яттю, всі дані на ньому залишаться в незмінному вигляді. Якщо метою ремонту було відновлення даних - ми зробимо все, щоб врятувати всі файли, що вціліли на пристрої.

Чи беремо ми передоплату?

Беремо за умови, що пристрій залишається у клієнта, а ми замовляємо дорогі комплектуючі.